דחיקת / הסרת תוצאות שליליות בגוגל

דחיקת / הסרת תוצאות שליליות בגוגל

אנחנו יודעים מה אתם מרגישים, אתם כבר מותג.

יש לכם דף פייסבוק, אתר, חשבון אינסטגרם, אפילו פרופיל לינקדאין.

אבל איך מגיעים לדירוג חיובי, לתוצאות חיוביות ומה קורה אם קיבלתם מוניטין שלילי בגלל פרסומים רעים?

כיום בעידן הטכנולוגי של היום גם את זה אפשר לשנות.

אך חשוב שלא תעשו זאת לבד אלא תהיות מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר.

מהרגע שאתם כבר מותג ויש לכם נוכחות ברשת, חשוב שתדעו שאתם חשופים גם לתוצאות שליליות ויש ביכולתכם לבצע דחיקת תוצאות שליליות על מנת להמנע ממוניטין שלילי.

ממה הן נובעות, איך דוחקים אותן או מסירים אותן והאם הן באמת קריטיות לחוות הדעת עליכם? מיד נספר לכם את הכל.

כשמדובר בעסקים – חשוב לכם מה אומרים עליכם

לא כולם יודעים, אבל אפשר כיום לבטל תוצאות שליליות במנוע החיפוש גוגל ולדחוק אותן או מטה אל דפים רחוקים שאנשים בדרך כלל לא מגיעים אליהן, או פשוט להסיר אותן.

זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע. יש כאן תהליך, הוא לוקח זמן, וחשוב שתקחו מרווח נשימה לשם כך.

העשור האחרון הפך את עולם הרשתות החברתיות בפרט ואת גוגל בכלל למקום שבו כולם נותנים חוות דעת.

מה שבעצם מוביל לתוצאות שליליות על מותגים.

אם אתם אדם פרטי ואין לכם שום עניין בחוות דעת, זה בסדר גמור.

אם אתם מותג, אישי ציבור או אומנים, רוב הסיכויים שיפריע לכם מאד אם מישהו יכתוב עליכם חוות דעת שלילית.

הנתונים כיום מראים שמעל ל85 אחוזים מהגולשים מבצעים חיפוש ברשת ומסתמכים על חוות דעת וביקורות אונליין.

כמו כן, ביקורת חיובית מאד משפיעה על הגולשים ומסייעת להם לבחור את אנשי המקצוע ובכלל, הרושם שנוצר הוא מאד משמעותי בשל כך.

נתונים אלו הם מאד חשובים, בפרט אם יש לכם עסק, מותג או אם אתם ידוענים או אישי ציבור.

לרושם הראשוני ברשת ולניהול מוניטין יש משמעות חשובה מאד בתהליך מיתוג ובפרט כאשר העידן הנוכחי של היום הוא דיגיטלי וכל דבר קטן מקבל את הרושם בשניות ממש.

דחיקת / הסרת תוצאות שליליות בגוגל

איך מסירים תוצאות שליליות בגוגל

באופן כללי האופציה היחידה למחיקה טוטאלית של התוצאות השליליות ואף הסרת תוצאות חיפוש המופיעות בגוגל עליכם היא פניה לגולשים שמפרסמים את הביקורות השליליות או חוות הדעת, או הכתבות הלא טובות עם בקשה להסרת התוכן השלילי.

הפניה יכולה להגיע ישירות אל בעלי האתרים, או אל המפרסמים.

אך לרוב, לצערנו, התוכן לא באמת מוסר ויש לנקוט באמצעים אחרים.

דחיקת / הסרת תוצאות שליליות בגוגל באמצעים אחרים יכולה להתקיים אך ורק על ידי אנשי מקצוע המכירים את התחום היטב, ויודעים כיצד לעשות זאת. ויש לכך מספר שיטות.

בגלל שתוצאות שליליות פוגעות במוניטין, עליכם לפנות אל חברות המתמחות בניהול מוניטין ברשת.

איך עושים את זה?

כמו שכבר ציינו ישנן אפשרויות ומקרים בהם אפשר לבקש לבצע הסרה של אזכורים שליליים בגוגל, למחוק באופן מיידי ולצמיתות את התוצאות השליליות בגוגל, באתרים וברשתות החברתיות.

אם פניתם אל בעלי האתר או אל המפרסמים והצלחתם לגרום לכך, מצוין.

אם פניתם אל בעלי האתרים או אל המפרסמים ולא הצלחתם לגרום לכך שאלו יבצעו ניקוי תוצאות שליליות פניה אל אנשי המקצוע בתחום בהחלט תביא לתוצאות איכותיות.

אנשי המקצוע יבצעו עבודה עמוקה ויסודית על מנת לאתר את מפרסמי הביקורת וינסו מטעמם באופן פורמלי ומנומס לגרום להסרת התוצאות השליליות.

אם התוצאות השליליות הינן דיבה, ואינן נכונות, אפשר תמיד לפנות אל עורך דין העוסק בתביעות דיבה ולצאת עם מסמך הבהרה לפני תביעה.

בהנחה ואכן מדובר בתביעת דיבה, בעלי האתר והמפרסמים יסירו את התוצאות כי אף אחד באמת לא מעוניין סתם להסתבך עם החוק.

מאילו מקורות מופיעות תוצאות שליליות?

  • כתבות שליליות שפורסמו על המותג, על המנהלים או על הצוות.
  • כתבות שונות המופיעות באתרים שונים על התחום ומזכירות את שמכם.
  • ידיעה באתרי החדשות.
  • תגובות באתרים על כתבות.
  • תגובות על מאמרי דעה בבלוגים.
  • פוסטים בבלוגים.
  • תגובות שליליות ברשתות החברתיות.
  • הודעות בפורומים ותגובות בפורומים.
  • מסמכים משפטיים ופסקי דין בהם אתם מעורבים.
  • ביקורות שליליות בכרטיס GMB.
  • דירוג מכוכב נמוך בכרטיס GMB.
  • כיכוב שלילי בדפי הפייסבוק שלכם.
  • סרטונים שליליים המופצים ביוטיוב.
  • תגובות שליליות באתר שלכם ובדפים הפנימיים.
  • דירוג שלילי באינדקס מקצועי זה או אחר.

אל תתפשרו על המוניטין שלכם

ניהול המוניטין ברשת קיבל ביקוש מאד גבוה בשנים האחרונות, ומאז שקהל הלקוחות גילה שאפשר ואף רצוי לתת ביקורות ברשתות החברתיות, בגוגל, ובפורומים השונים.

לצערנו, יחד עם הגילוי הזה גם התופעה של השיימינג התפרצה ולא מעט אנשים ממהרים לנצל את הכוח של התגובה אונליין כדי לפרסם שיימינג, הכפשות וביקורות שהן לא תמיד נכונות.

מותר לכם, ואף רצוי, שתילחמו על המוניטין שלכם.

בד בבד, דאגו לשפר את השירות, את היחס אל הלקוחות ובכלל אל הציבור ואל קהל היעד שלכם.

כאשר יש לכם מערכת יחסים איכותית עם קהל היעד שלכם ועם הלקוחות הכל נראה ומרגיש אחרת.

כיום ישנם לא מעט נכסים דיגיטליים שיכולים להדק את מערכת היחסים הזאת ולהביא לכך שקהל היעד שלכם יהיה מעודכן בכל דבר שאתם מעוניינים לעדכן.

מבצעים, אירועים, שינויים, ימים בהם אתם סגורים ובהם אתם פתוחים יותר ולמעשה, כל מה שיאפשר לכם קשר ישיר וערוץ ישיר עם הלקוחות שלכם.

מערכת יחסים שקופה, אמיתית, שירות לקוחות איכותי אונליין ומענה מהיר מנומס ואדיב יובילו לתוצאות טובות, לצד מוצרים איכותיים ולצד שירות איכותי.

כך לא תהיינה עוד תגובות שליליות והמוניטין החיובי ימשיך, והטוב שבכם יופץ הלאה.

לא סתם אומרים שהפרסום הכי טוב הוא מפה לאוזן, אבל אם אפשר לעזור לו בעידן הדיגיטלי, אל תהססו לעשות זאת.

5/5 - (2 הצבעות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *