נכסים דיגיטליים: מה זה נכס דיגיטלי מניב

נכסים דיגיטליים: מה זה נכס דיגיטלי מניב

נכסים דיגיטליים הם נכסים הקיימים אך ורק ברמה מקוונת ולא פיזית.

הם כוללים בתוכם מדיה, טקסטים, תוכנות שונות ועוד.

כיום כמעט לכל מותג ובית עסק יש נכסים דיגיטליים ואם לא, רצוי שיהיו.

חשוב לתחזק, לבנות ולהתאים את הנכסים הדיגיטליים בהתאם למותג ולתחום, וחשוב שתעשה זאת חברה מקצועית המתמחה בתחום זה.

נכסים דיגיטליים – אתם צריכים אותם

לנכסים דיגיטליים מגוון רחב של יתרונות. כאשר מדובר על נכס אינטרנטי מדובר על השקעה שאין בה מורכבות גבוהה.

נכס זה אינו נדרש לאחסון במקום פיזי, מה שאומר שלא נדרש להוציא כסף על מקום אחסון ולא נדרש ניהול מלאי זה או אחר..

בנוסף, נכסים דיגיטליים יכולים להיות זמינים לרוב העולם, מה שאומר שהם יכולים להיות מנוהלים ומשוכרים מכל מקום בעולם, ובכל שעה ביממה.

נכסים דיגיטליים מהווים גב כלכלי בטוח. הכנסה פסיבית היא חלק בלתי נפרד מהנכסים הדיגיטליים.

כאשר יש לכם נכס דיגיטלי פסיבי הפוטנציאל הוא גבוה.

לכן למעשה מדובר בנכסים שהם בעלי פוטנציאל לכלי כלכלי עתידי עבורכם, ללא תחזוקה מאסיבית כלל מצדכם.

למעשה, את התחזוקה מומלץ שתבצע חברה מקצועית שתשכרו לשם כך והיא תוכל לטפל בנכסים הדיגיטליים, בין היתר, גם למנוע השתלטות על הנכסים.

פריצות, ושימוש בתוכנות פיקוח ייעודיות וייחודיות לשמירת הנכסים הדיגיטליים באבטחה גבוהה.

לכל נכס דיגיטלי יש יתרונות וחסרונות ולכן חשוב להיות זהירים ומודעים לאתגרים של החזקת נכסים דיגיטליים ולהיות מוכנים לטפל בצעדים פורמליים בסיטואציות בהן יש צורך בניהול המקצועי, ובהגנה ואבטחה על מנת שהנכסים יהיו מניבים ואפקטיביים לשנים ארוכות.

אילו נכסים דיגיטליים קיימים?

נדל"ן דיגיטלי קיים במגוון רחב, כאשר כל נכס עשוי לכלול תוכן שונה ולהיות משמש למטרות שונות. כמה דוגמאות לנכסים דיגיטליים הם:

אתר פורמלי

האתר הפורמלי שלכם הוא הנכס הדיגיטלי הגדול ביותר שיכול להיות למותג.

הוא מנוע הלידים הגדול ביותר ועמו תוכלו באמת להביא לחשיפה הגבוהה ביותר.

ערוץ יוטיוב

ערוץ יוטיוב פורמלי של המותג שלכם יכיל בתוכו סרטונים במגוון של סוגים ויחשוף את המותג על כל יתרונותיו לקהל הרחב.

זאת תוך שימוש ובתגיות ובאלמנטים נוספים שיכולים לקדם אותו בגוגל, ובכלל.

אפליקציות

ישנם מותגים להם יש אפליקציות אינפורמטיביות, אפליקציות משחק, אפליקציות היכרויות או כל אפליקציה אחרת המציעה את השירות או המוצר של המותג.

דפי נחיתה

גם דפי נחיתה, כמו אתרים, הם חלק בלתי נפרד מקטגוריית נכסים דיגיטליים ומהווים נכס דיגיטלי מניב ואיכותי.

כרטיס GMB

כרטיס הגוגל שלכם הוא בהחלט נכס דיגיטלי שיש לטפח.

דאגו למוניטרינג איכותי של ביקורות ומענה על תגובת, תחזקו את הכרטיס בתמונות ופוסטים ותראו שגם הכרטיס יכול להביא לכם חשיפה איכותית וקידום מוגבר.

דפים מקצועיים ברשתות חברתיות

דפים מקצועיים ברשתות החברתיות הן נכס דיגיטלי שיש לטפח אותו ולדאוג לו מבחינת הטקסטים, הויזואליות, המיתוג וגם קידום ממומן לצורך חשיפה מוגברת.

בנוסף לכל אלו, נכס דיגיטלי הוא למעשה כל דף, מפה, רשת חברתית, פלטפורמה לגרפיקה של תמונות, סרטונים או קבצי שמע כל אלמנט אחר המצריך תחזוקה לצורך חשיפה מוגברת.

נכסים דיגיטליים: מה זה נכס דיגיטלי מניב

כך תמצאו את אנשי המקצוע המתאימים לניהול נכסים דיגיטליים:

מציאת אנשי המקצוע הנכוונים לצורך ניהול הנכסים הדיגיטליים חייב לבוא לאחר מחקר נרחב ונקיטת מספר צעדים בסיסיים:

מהם הצרכים שלכם?

בדקו את הצרכים שלכם, וודאו מה אתם צריכים בדיוק מאנשי המקצוע.

כמות עבודה, תוכן, שיווק, תמיכה טכנית, כמות שעות בחודש ועוד.

דיוק בתכנית עבודה מסודרת תביא לעבודה איכותית ומיטבית.

המלצות וחוות דעת

בדקו ברשת או שאלו אנשים עליהם אתם סומכים להמלצות וחוות דעת.

תוכלו בקלות לקבל אינדיקציה מלאה ואיכותית לטיפול בנכסים, וניהול הנכסים הדיגיטליים כראוי.

שוחחו עם לקוחות קודמים

שוחחו עם לקוחות קודמים, לקוחות הווה, ובקשו לראות 'תיק עבודות', משמע, ניהול נכסים דיגיטליים ממגוון של סוגים שונים, התנהלות מקצועית מול תגובות, שירות לקוחות אונליין ואף התאמה ברמה שיווקית של גרפיקה וטקסטים.

בדיקה זו תיתן לכם את התמונה המלאה על התנהלות החברה במגוון של סיטואציות וניהול מגוון של נכסים דיגיטליים.

אל תוותרו על פגישה פרונטלית

עד כמה שהדיגיטל היום קובע, ושיחת הטלפון אולי תעניק לכם טונציה, קיימו ראיונות עם המועמדים המובילים כדי להבין את כיווני החשיבה שלהם, כך תקבלו באמת את הרושם האמיתי על החברה ותרגישו את החיבור והכימיה שיהיו לכם עם אנשי המקצוע.

איך קובעים את התקציב לניהול נכסים דגיטליים?

עוד לפני שאתם מתחילים לחפש חברה מתאימה דאגו להבין מהן העלויות.

לאחרי כן קבעו מהו התקציב שאתם יכולים להשקיע בתהליך.

רק לאחרי כן, בקשו מספר הצעות מחיר ודאגו לבצע השוואה.

עליכם לוודא שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר בתמורה לתקציב שקבעתם לעצמכם מראש.

זכרו שהמחיר הזול ביותר לא בהכרח מבטיח את השירות הטוב ביותר.

וודאו שהמועמדים יכולים לעבוד באופן גמיש ולהתאים את עצמם לשינויים של המותג שלכם, לטכנולוגיות חדשות ולשיטות עבודה.

תנו מקום גם להתקשרות ולניהול זמן ברמה גבוהה.

על החברה לעמוד בזמנים, לנהל תקשורת שוטפת עם הארגון ועם אנשי הקשר המתאימים שהקצבתם לפרויקט.

עוד לפני שאתם מתחילים לעבוד עם החברה שאתם מעוניינים לשכור למשימה, וודאו שיש לכם חוזה עסקי מוגדר היטב, ומדויק המפרש את תפקידם, את רצונותיכם, מה קורה בדיוק במצב של סיום התקשרות משני הצדדים ודאג ושהחוזה אכן יהיה חתום ויחודש בכל שנה מחדש.

לא להתפשר על מקצועיות

חברה מקצועית, בעלת נסיון, וותק ואיכות עבודה ברמה גבוהה לצד שירות אדיב וסבלני תדע להעניק לכם ליווי מקצועי ואישי מתחילת הדרך.

על החברה להיות לצידכם לאורך כל הפרויקט, ואף לאורך כל זמן התחזוק.

לליווי האישי, למענה, להדרכות ולעבודה המשותפת ושיתוף הפעולה המלא יש כאן תפקיד חשוב מאד.

אל תתפשרו על מקצועיות שתוביל אתכם להצלחה גבוהה.

5/5 - (4 הצבעות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *