ניקוי תוצאות שליליות בגוגל – דף ראשון כולו שלכם

ניקוי תוצאות שליליות בגוגל - דף ראשון שלכם

הרבה רוצים לדעת מה זה בעצם ניקוי תוצאות שליליות בגוגל ויש לכך לא מעט סיבות.

איך בכלל דוחקים תוצאות שליליות, והאם זה באמת משפיע?

חשוב לדעת שהצעד הראשון שלכם חייב להיות אנשי מקצוע מהטובים ביותר לשם כך.

מעבר לכך, אפשר בהחלט להכיר את המושג ואיך התהליך עובד, על מנת שתוכלו להיות בטוחים ורגועים.

ניקוי תוצאות שליליות נעשה בדרך כלל ע"י חברת קידום או מקדם אתרים פרילנסר שיודע להשפיע על תוצאות חיפוש בגוגל.

מה זה ניקוי תוצאות שליליות בגוגל

מהרגע שהתאפשרה האופציה ברשת לתת חוות דעת או להעלות כתבות אלו ואחרות בכל פלטפורמה לא מעט אנשים פרטיים, אישי ציבור ובתי עסק וארגונים שמים לב כי לא מהססות לבוא עליהם תוצאות שליליות בגוגל, או במנועי החיפוש האחרים.

תוצאות חיפוש שליליות על אדם או על מותג מביאים לרושם לא איכותי על אותו אדם או חברה ופוגעים במוניטין שלהם.

על כן, חשוב לפנות במצב זה אל אנשי המקצוע ולהבין שיש מה לעשות, ויש מול מה לעבוד.

ואפשר לנקות תוצאות שליליות.

כיום כמעט כולם עושים חיפוש בגוגל לפני שהם רוכשים מוצר או שירות. ולכן חשוב כן לדאוג לתוצאות חיוביות במנועי החיפוש.

על פי נתונים מאיגוד האינטרנט, 97 אחוזים מהגולשים קוראים את חוות הדעת הביקורות והכתבות על המוצר או השירות וזה מה שגורם להם להחליט האם לבחור בהם, או לא.

אם אתם בעלי מותג, עסק, אישי ציבור, או אנשים פרטיים שפשוט מחפשים עליכם מידע בגוגל חשוב שתדאגו למוניטין שלכם ברשת.

הסרת תוצאות שליליות הוא שירות שחברות מקצועיות מיומנות ובעלות ניסיון בהחלט יכולות להעניק, והן מאפשרות להפוך מוניטין שלילי ברשת, למוניטין חיובי.

ישנן מספר שיטות לניקוי תוצאות שליליות, וחשוב להכיר אותן.

אתם לא תבצעו אותן בעצמכם, אלא אנשי המקצוע יבצעו אותן.

אך כן חשוב לדעת כיצד עובד התהליך ומה בעצם הולך לקרות לאזכורים השליליים שיש עליכם ברשת.

איך זה עובד?

אחת האופציות היותר פופולריות היא למעשה לפנות לגולשים שמפרסמים את הביקורות השליליות עליכם, או לפנות אל בעלי האתר ולבקש שימחקו את התוכן השלילי.

לא אחת במקרה כזה אפשר פשוט לפנות גם לתמיכה של גוגל לבקש לנקות את התוצאה.

שיטה נוספת היא דחיקה של תוצאות שליליות.

דחיקה של תוצאות שליליות מתבצעת על ידי כתיבה מאסיבית של מאמרים איכותיים וחיוביים עליכם, ופרסום המאמרים במגוון של מקומות, בלוגים, ואתרים המיועדים למאמרים.

רצוי גם, בבלוג בתוך האתר שלכם.

האופציה הזאת חייבת גם היא להיעשות על ידי ידיים מקצועיות וכותבים מקצועיים, והיא תביא לדחיקת תוצאות שליליות מטה, כך שבחיפוש, בדפים הראשונים יראו התוצאות הטובות והחיוביות ואילו השליליות ידחקו פנימה אל תוך הדפים שאף אחד לא באמת מחפש בהם.

ממה נובע דירוג שלילי ברשת?

דירוג שלילי יכול להגיע מכמה וכמה ערוצים וסיטואציות:

  • כתבות שליליות שפורסמו עליכם או על העסק שלכם.
  • פרסומים באתרי חדשות או אתרי מידע.
  • תגובות שליליות ברשתות החברתיות.
  • תגובות שליליות בפורומים.
  • פסקי דין או מסמכים משפטיים שעלו לרשת.
  • ביקורות שליליות בכרטיסי גוגל
  • דירוג נמוך בכרטיס גוגל
  • סרטון יוטיוב שלילי עליכם
  • תגובות שליליות לדפים ברשתות חברתיות
  • דירוג נמוך באינדקס מקצועי זה או אחר.

ניקוי אזכורים שליליים יכול להיות גם פרונטלי מול כותבי הביקורות השליליות, וגם בדחיקת התוצאות מבחינה טקסטואלית.

בזמן שבעבר לא היתה אופציה כלל למחוק אזכור שלילי בגלל שכל הפרסומים היו אופליין, כיום קל יותר בעידן הדיגיטלי הטכנולוגי לעשות זאת.

חשוב רק לגבש את תכנית העבודה המסודרת והטובה ביותר, עם אנשי מקצוע מהטובים ביותר.

מה כולל ניקוי תוצאות שליליות?

ניקוי מוניטין שלילי כולל בתוכו כמה וכמה פרמטרים חשובים שכדאי להכיר על פרטיהם המלאים:

  • קישורים חיצוניים להפצת תוכן חיובי וביצוע של הסרת תוצאת שליליות בגוגל.
  • כתיבת ערך בויקיפדיה עשיר ואיכותי במידע חיובי.
  • הקמה של פרופיל בGMB כרטיסי גוגל עסקיים, וקמפיין עידוד לקוחות לכתיבת ביקורת חיובית על המותג, או על העסק שלכם.
  • שדרוג האתר שלכם, עיבוי התכנים, העלאה של תוכן חדש וחיובי, שיפור קודים באתר.
  • הרחבת הנכסים הדיגיטליים החל מרשתות חברתיות ועד לפעילות פורומים.
  • הקמת בלוג תוכן ותפעולו, באתרים הרלוונטיים לכך. אפשר לתפעל את הבלוג במגוון של תכנים שלאו דווקא קשורים למקצוע או לתחום של העסק ולהכניס מילות מפתח לצורך הקפצת התוכן ברמה החיובית.
  • פתיחת ערוץ יוטיוב והעלאה של סרטונים מקוריים ומעניינים.
  • רישום המותג או שמכם באינדקס מקצועי וכתיבת ביקורות חיוביות.
  • קידום אורגני כולל תוכן איכותי, חיובי, ועשיר, במאמרים רלוונטיים ופרסומם בכל פלטפורמה המאפשרת זאת.
  • פרסום ממומן לחשיפת הגולשים שלכם לתוכן חיובי.
  • הפצה של כתבות יחסי ציבור בפלטפורמות גדולות.
  • שיתופי פעולה עם אתרים גדולים.
  • ניהול רשתות חברתיות. פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין ותפעול שלהן בפעילויות חברתיות ברשת.

לכל הפעולות הללו משמעות גבוהה מאד, אך אף אחת מהן לא תחזיק מעמד אם לא תתחזקו את ההתנהלות הפנימית של הארגון, בית העסק או שירות הלקוחות שלכם במידה וישנו.

כאשר התנהגות הארגון עובדת נכון, גם קהל היעד שלכם מרוצה יותר.

שיחות עם מפרסמי הביקורות השליליות, שיחות עם האתרים ומנהלי האתרים, כל זה אפשרי.

אך על מנת שהביקורות והתוצאות השליליות תפסקנה להגיע, יש לנהוג נכון מבחינה חיובית.

בוחרים באנשי המקצוע הנכונים שילוו אתכם

חברה מקצועית העוסקת בתחום של ניקוי תוצאות שליליות בגוגל תדע להעניק לכם את מלוא השירות, והשיטות האיכותיות ביותר לביצוע הפעולה.

כדאי לבחור את אנשי המקצוע על סמך ביקורות, חוות דעת והמלצות ולוודא שאלו אכן אותנטיות.

תנו מקום לחיבור עם אנשי המקצוע ולתחושת הבטן שלכם, ושוחחו גם עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה.

אלו יעניקו לכם את התמונה המלאה על השירות והמקצועיות.

חברה בעלת מוניטין איכותי, מקצועיות ברמה גבוהה ושירות אדיב סבלני ומכיל תעניק לכם את הליווי הטוב ביותר מרגע התחלת התהליך תוך הדרכה, הסברים ושקיפות מלאה ועד לרגע בו התוצאות כבר יהפכו לחיוביות, וכל מה שתצטרכו לעשות הוא תחזוק פשוט.

כי חשוב שהמוניטין שלכם יהיה בידיים טובות.

5/5 - (2 הצבעות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *