החלפת קישורים בדרך הנכונה – המדריך המלא

החלפת קישורים בדרך הנכונה - המדריך המלא

החלפת קישורים הוא חלק חשוב מהקידום. במאמר שלנו נסביר מה זה ואיך עושים זאת נכון.

אם בעבר רוב עבודות הקידום היו מורכבות משני פרמטרים בלבד, כיום זה שונה.

אך הדבר היחיד שלא השתנה הוא העובדה שהאופטימיזציה לאתר היא הדבר החשוב ביותר עבור החלפת קישורים.

מעבר לכך, החלפת קישורים היתה מתקיימת באופן נגיש בלי קשר לתוכן של האתר, או לסוג האתר.

מהרגע שגוגל עדכנו לאחרונה את האלגוריתם תוכן האתר הפך להיות ברמת חשיבות מאד גבוהה ובאופן משמעותי.

ואם אתם מבצעים החלפת קישורים באופן נכון ואיכותי וברמה מקצועית תוכלו להגיע לתוצאות מאד איכותיות.

אך חשוב לשים לב למספר דגשים.

השתמשו בקישורים פנימיים

כולם רוצים לדעת מה זה החלפת קישורים וחשוב להבין כיצד התחום הזה עובד.

השיטה הכי קלה שכל מומחה קידום אתרים מכיר היא שימוש של קישורים פנימיים.

בניית הקישורים נעשית מתוך האתר עצמו.

זה לא מספיק, אך זהו צעד ראשוני מאד איכותי.

לפני הכל חשוב למפות את האתר, לבדוק איזה דפים הכי חזקים בו ולקשר ביניהם.

חשוב להמנע מהחלפות הדדיות בין עמודים וליצור קישורים אל דף הבית על שם המותג.

המנעו גם מקישורים יוצאים כאשר אלו עם מילות המפתח המדויקות.

עשו שימוש בקישורים מגוונים.

גוונו את מילות העוגן, אזנו בין הקישורים הטבעיים לקישורים הלא טבעיים והעדיפו את האיכות על פני הכמות.

הגיוון גם בדפים שאליהם אתם מקשרים מביא לאיכות גבוהה מאד.

אל תוציאו קישורים מכל מאמר חדש וחשבו על אילו קישורים הם רלוונטיים גם לגולשים, כערך מוסף.

ולא רק עבור הקידום בלבד.

השתמשו בקישורים חיצוניים

קישורים חיצוניים הם למעשה קישורים לאתרים חיצוניים הם למעשה קישורים שאתם מחליפים מול בעלי אתרים אחרים, או מקדמים אחרים.

וחשוב להוציא כאן קישורים רלוונטיים בלבד.

למשל, אם יש לכם אתר לעיצוב אופנה, תוכלו להוציא קישורים הקשורים לחנויות אופנה.

אבל לא קישורים שקשורים לריהוט, או למוצרי חשמל לצורך העניין.

האתרים להם יש נתונים טובים ביותר להוצאת קישורים הם לרוב:

  • אתרים עם סמכות גבוהה בעלי רנק גבוה.
  • אתרים עם DR גבוה המסייעים בהכנסת האתר לאינדוקס ראשוני (באתרים חדשים בלבד)
  • אתרים עם מיקום גבוה בגוגל ימשכו את האתר שלכם במעלה התוצאות, בהקשר רלוונטי
  • אתרים להם יש תנועת גולשים גדולה מאד

חשוב להימנע מפעולת קניית לינקים שנחשבה בעבר לדרך הקלה ביותר להשגת קישורים לאתר.

השיטה הזאת אולי היתה רלוונטית בעבר, אך כיום היא פחות פופולרית ואף עלולה לגרום לנזק.

כאשר אתם מבצעים בניית קישורים וודאו כי אתם מגוונים במקור, משמע, דואגים לבניית קישורים מאתר חזק שמוביל לתוצאות איכותיות יותר ומביא לפרופיל קישורים טבעי.

המנעו מקישורים הדדיים ואל פנו אל בעלי אתרים בהצעה להחלפת קישורים בין האתר שלכם לבין שלהם.

כך נמנעים מלופ בין האתרים.

אם אתם בכל זאת רוצים לעשות זאת, בחנו היטב את ההצעה מול אתר חזק במיוחד לו נתונים טובים.

וודאו שזהו אכן אתר מאד גדול עם אלפי דפים או מאות דפים.

איך לבנות תמהיל קישורים מגוון מספיק

תמהיל קישורים מגוון הוא למעשה מילות עוגן מגוונות ואפשר באמצעותן לבנות את הקישורים באופן הבא:

  • 33 אחוזים על מילות המפתח, עם הקשרים דומים למשל מעצבת אופנה במרכז או מעצבת אופנה וכו'.
  • 33 אחוז על מילות מפתח מכוונות. לדוגמא, למעצבת אופנה או ממעצבת אופנה.
  • 33 אחוז על משפטים שכוללים את מילות המפתח ואת המותגים כמו פנייה למעצבת אופנה מקצועית, ספיר עיצוב אופנה ועוד.

מקורות הקישור, למה זה חשוב?

למקורות הקישור באתר יש משמעות חשובה וחשוב לשים לב לארבעה סעיפים בנושא זה:

איכות קישורים

איכות הקישורים הנכנסים לאתר המפנה חייבת להיות ברמה גבוהה.

אם האתר המפנה הוא לא אתר איכותי, זה משבש את האתרים שהוא למעשה מפנה אליהם.

יש חשיבות לכמות

מקדמי אתרים מקצועיים יודעים, אם אתם מספקים מאמר להוצאת קישורים התעקשו שלא יוציאו ממנו קישורים לאתרים אחרים, אלא רק לאתר שלכם כמובן.

כמו כן, בדקו שאין הצפה. לא צריך באמת יותר משלושה קישורים בלבד.

פוטר

קישורים יוצאים מתוך הפוטר הם אחד האלמנטים החזקים ביותר בתחום של החלפת קישורים.

אך חשוב לעשות זאת באופן מדויק היות והפוטר יכול להפוך ל"לוח מודעות" אם יש בו המון קישורים שאינם רלוונטיים.

דף קישורים

רצוי שלא יהיה לכם דף שכולו מורכב רק מקישורים, התעדוף שלכם צריך להיות קישור מקטגוריה או ממאמר.

איך לבנות קישורים מתשתית או מאתרי תמיכה

לרוב כל מקדם אתרים מציע קישור בחזרה מאתר תמיכה או תשתית וזאת על מנת שלא להוציא קישור מאתר לקוחות.

ברוב המקרים אלו אתרים טובים ובמקרים אחרים אלו אתרים שיכולים להיות חסרי משמעות, שנוסדו אך ורק לצורך הוצאת הקישורים.

רצוי תמיד שתעדיפו קישור מאתר לקוח תמורת קישור מאתר לקוח כמובן.

תמיד אפשר לבנות אתר תמיכה או בלוג לכל אתר מקודם, ובהם לעדכן תוכן איכותי ומאמרים.

שם תוכלו להוציא קישורים באופן מאוזן.

זה לא חשוב מאיסה אתר אתם מוציאים את הקישורים.

הקפידו על כמות טבעית של עד 5 קישורים מקסימום בשבוע.

עשרות קישורים בכל יום לא תביא לתוצאה מקסימלית אלא אפילו לנזק.

בדיקה של קישורים נכנסים ופיקוח ברמה מקצועית גבוהה תמנע עגמת נפש של קישורים מזיקים.

ובכלל, מהרגע שאתם שוכרים את הליווי המקצועי הנכון אתם יכולים להיות רגועים ושקטים שהנושא מטופל על כל סעיף וסעיף שבו, ללא לחץ.

לליווי מקצועי יש משמעות גבוהה

בכל תחום שקשור אל קידום אורגני מומלץ ליווי מקצועי ברמה גבוהה.

החלפת קישורים היא בהחלט חלק בלתי נפרד מקידום אורגני.

ועל כן, גם כאן יש לוודא שהפעולות נעשות ברמה המקצועית הטובה ביותר.

וזאת לצד שירות אדיב, סבלני, מכיל המעניק תמיכה ומענה לכל בעיה ולכל שאלה.

5/5 - (1 הצבעות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *