קישורים פנימיים – מה זה ולמה זה חשוב ל- SEO?

קישורים פנימיים - מה זה ולמה זה חשוב ל- SEO?

אם לא נולדתם אל תוך התחום סביר מאד להניח שאתם לא מכירים את המושג את התחום של הקישורים הפנימיים.

וזה בסדר, אף אחד לא מצפה מכם להכיר את התחום על בוריו.

אלא פשוט להבין שמדובר בתהליך שיכול לסייע לכם לקדם את האתר ברמה גבוהה.

אם אתם כאן, סביר להניח שאתם מעוניינים בקידום האתר שלכם, אחרת לשם מה התכנסנו כאן?

חשוב שתדעו שמהרגע שהתחלתם תהליך קידום אתר ברמה האורגנית, אתם מתחילים הליך של אופטימיזציה בתוך האתר עצמו.

הליך זה או מהחשובים ביותר עבור האתר שלכם, ועבור המותג שלכם.

לא כולם מודעים לחשיבות הגבוהה של ההליך הזה, ולכן כדאי להכיר את העולם הפנימי של הקישורים ולהבין מה זה קישורים פנימיים ולמה הם חשובים לכם. ומיד גם תגלו זאת.

קישורים פנימיים – זה טוב לאתר שלכם

מהרגע שכנסו לעולם הקישורים הפנימיים לא תאמינו כמה הפעולה הפשוטה הזאת הולכת להרים לאתר שלכם.

מומלץ כמובן לתת לאנשי המקצוע לבצע את הפעולה הזאת, ושאתם תמשיכו לטפל במותג שלכם.

אנשי המקצוע בתחום יודעים, מכירים ומתעדכנים בכל הפרמטרים החשובים ביותר בתחום.

ולכן לכל אחד התפקיד שלו, אתם תוכלו לטפל בלידים החדשים המגיעים מהקידום ואנשי המקצוע ימשיכו לחזק את האתר שלכם.

את תהליך הטיפול באותם קישורים פנימיים בתהליך של קידום האתר שלכם אפשר לחלק לשני פרמטרים שונים:

קישורים מבניים

קישורים אלו תפקידם לדאוג למבנה של האתר, והם מכוונים לקישורים בתפריטי האתר ואל רשימות מוצרים במידת הצורך.

קישורי עמודים

קישורים אלו מהווים תפקיד מרכזי לקשר בין העמודים הדומים.

למשל, אם יש לנו מאמר על הקישורים המבניים אפשר לקשר את העמוד אל המאמר הזה כדי שהגולש יוכל לקבל את המושג גם על הקישורים המבניים.

את הקישורים המבניים ממקמים לרוב בתפריטים העליוניים, הצדדיים, בפוטר וענן התגיות.

כשמדובר על תפריט עליון, הוא בדרך כלל כולל בתוכו קישורים אל העמודים הכי חשובים.

אם ההקשרים מתאימים אפשר גם למקם את הקישורים להם יש מילות מפתח רלוונטיות.

בתפריטי פוטר אפשר לשים קישורים לעמודים הנמצאים בתפריט העליון.

כאשר מבחינה פרקטית כדאי לשים בתפריט זה קישורים לעמוד שחשוב לנו לקדם ובקטגוריות מגוונות.

הסיבה היא שאנחנו גם כך כבר נמצאים בתהליך בו גוגל מכיר אותנו בשל מגוון הקישורים.

אם אתם מקשרים דרך תגיות חשוב לדעת שאלו נמצאים בעיקר בבלוגים.

קישור לאתר באמצעות ענן תגיות הוא בעל יתרון משמעותי בשל הדינמיות שבו.

התגיות הפחות נפוצות יהיו קטנות יותר, ואילו הנפוצות יותר יופיעו באופן משמעותי יותר בגדול.

אם אתם מרגישים שיש לכם המון תגיות כדאי להגדיר אילו תגיות הכי נחוצות לכם, ואילו לא.

קישורים פנימיים – איך עובדים עם זה?

אם אתם ניגשים אל אתר שלא יצרו בו הרבה קישורים בין התכנים יהיה לכם קשה להתחיל.

אך בחירת מילות המפתח רלוונטיות תעניק לכם את היכולת לקדם את העמודים הכי מקודמים על מילות המפתח הללו.

כיום ישנן גם תוכנות מעקב שפולטות את העמוד בתוצאות, יחד עם הדירוג הרלוונטי.

במצב זה תוכלו להשתמש בביטוי המתאים או במילת המפתח.

וכך גוגל יציג לכם את העמוד הכי רלוונטי, וזאת בסדר יורד.

הצעד הבא יהיה קישור מהעמוד המשני, לעמוד הראשי.

חשבו על קישורים הגיוניים ולא על קישור בו העמודים דומים באופן קרוב מדי.

חלק מהחברות משתמשות גם בתוכנות הסורקות את האתר כמו גוגל.

וכך אפשר גם לראות כל עמוד, ולזהות את הקישורים בין העמודים.

איך למצוא את העמודים הכי חזקים?

גם אם יש לנו מגוון אדיר של מילות מפתח ונרצה למצוא עמודים שכדאי לקשר מהם חשוב לדעת שהעמודים הכי חזקים הם אלו שאנחנו רואים ב – search console.

אך גוגל לא חושפת את כל העמודים הללו, וזה עלול להיות מעט בעייתי עבור אתרים מסוימים.

תוכלו להשתמש גם בשירותים בתשלום כמו מג'סטיק לצורך העניין.

תוכלו למיין קישורים חיצוניים ולסדר בקובץ אקסל את הקישורים באופן מסודר.

למה כולם מדברים על אנקורים?

אם גם אתם שומעים בלי הפסקה את המילה 'אנקורים' אתם לא לבד.

שימוש באנקורים מדויקים, שהם למעשה מילת מפתח מדויקת לצורך קידום, הפך להיות מאד פופולרי.

לרוב לא מדובר כאן על קישורים פנימיים אבל אפשר להשתמש באנקורים גם לשם קישורים פנימיים בהטמעת קישורים יוצאים רלוונטיים.

כדי שהקישורים לא יראו לכם יותר מדי טכניים מומלץ כן לגוון בהם.

ולשייך אותם אל הנושאים באופן גורף ואיכותי.

כך הגולשים לא יתייאשו, ישתעממו או יתחילו לדלג בין העמודים באתר שלכם.

יצירתיות גם באנקורים יכולה להביא לתוצאות אפקטיביות בכל מה שקשור לבניית קישורים כי הם למעשה חזקים מאד, ומביאים לתוצאות טובות.

לא מתפשרים על מקצועיות

אנחנו לא תמיד יכולים לדעת מהם הטרנדים החמים ביותר שהולכים להיות בעולם השיווק הדיגיטלי.

אנחנו כן יכולים להתעדכן בכל יום ויום בחידושים, ולהתרענן בחדשות בתחום.

כשאתם מחפשים אנשים מקצועיים העוסקים בתחום של קישורים פנימיים חשוב שתוודאו שהם אכן מבינים ומכירים את כל החידושים והשיטות שיש.

קניית קישורים או בניה של קישורים.

שיתופי פעולה, תכניות שותפים וכל מה שבעצם קשור אל עולם הקישורים הפנימיים.

והשיווק הדיגיטלי הממומן והאורגני.

על מקצועיות ואיכות אסור להתפשר, וודאו שאתם מקבלים את כל ההמלצות הרלוונטיות.

הביקורות וחוות הדעת וגם וודאו בעצמכם באמצעות שיחות עם לקוחות.

בין אם לקוחות הווה ובין אם לקוחות עבר, אתם מפקידים את האתר שלכם בידיים המקצועיות.

חברת קידום אתרים אורגני שיש לה מוניטין גבוה, מקצועית ואיכותית תדע להעניק לכם את הליווי המקצועי מהרגע הראשון.

ועד לרגע שבו תשיגו את התוצאות שאתם מייחלים להן.

5/5 - (1 הצבעות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *