קישורים יוצאים – אל תוותרו עליהם

קישורים יוצאים

כמעט ולא תמצאו אנשים שלא רוצים להיות היום במקום הראשון בגוגל.

בין אם אנחנו מדברים על אישי ציבור, נותני שירות, בעלי מותג.

בעלי עסקים, רשתות אופנה. רשתות אוכל, תכשיטים. הכל מהכל.

כולם כולל כולם רוצים להיות במקום הראשון בגוגל.

לא כולם יודעים מה זה מצריך, קידום אורגני בגוגל הוא עולם שלם של הפתעות ואלמנטים מקצועיים שאם אינכם עוסקים בתחום, זה הגיוני שלא תדעו מה זה כולל.

אבל הדבר הראשון שחשוב לדעת לגבי התהליך הזה, כל תהליך בקידום אורגני, הוא שחשוב לקחת נשימה עמוקה וסבלנות.

ברגע שיש לכם סבלנות ואתם מבינים שזה הולך לקחת זמן, אך להישאר לטווח של תוצאות ארוכות, שם אתם כבר בדרך הנכונה להתחיל ולקדם את עצמכם ברמה גבוהה.

אחת השיטות היותר מבוקשות היא שיטת הקישורים היוצאים.

זה גם הרגע להתחבר אל אנשי המקצוע הטובים ביותר, כי לבד, יהיה לכם מאד קשה לעשות את זה.

קישורים יוצאים – אתם צריכים אותם

כולם רוצים לדעת מה זה קישורים יוצאים כי מדובר בשיטה מאד רלוונטית לשיווק דיגיטלי.

למעשה, כל מי שעוסק בתחום של קידום אתרים יודע שקישור הוא למעשה אלמנט חשוב שתורם לדירוג בגוגל.

חשוב להבין מהם הקישורים היוצאים וכמה הם חשובים לאתר שלכם.

אם אתם מתפעלים נכון את נושא הקישורים היוצאים אלו בהחלט יתרמו לדירוג האתר שלכם.

הם אלמנט מאד חשוב בקידום ומספקים ערך נוסף משמעותי לקוראים.

כמו גם, משפרים את חוויית המשתמש באתר.

חוויית המשתמש מאד משפיעה על דירוג גוגל.

בגלל שהרבה מאד אנשים מתבלבלים בנושא, חשוב לנו לעשות לכם סדר ולהסביר לפני הכל מהו כל סוג של קישור:

קישורים פנימיים

קישורים פנימיים זו אסטרטגיה חשובה לאתר שלכם.

זהו קישור שמוביל מעמוד אחד באתר לעמוד אחר באתר.

קישורים חיצוניים

קישור המוביל מאתר אחד, לאתר אחר. וישנם שני סוגים של קישורים חיצוניים:

  • קישור יוצא המוביל מהאתר שלכם לאתר אחר
  • קישור נכנס המוביל מאתר אחר לאתר שלכם

כשאתם מוסיפים קישורים יוצאים, דאגו לפתוח לשונית חדשה בדפדפן על מנת שאלו לא יצאו לחלוטין מהאתר שלכם אלא פשוט יקפצו לחלונית אחרת.

סמנו קישורים יוצאים עם תגית nofollow וכך לא תאבדו גם ערך קידום בעמוד שבו הקישור מופיע.

קישורים יוצאים הם אופציה לחשיפת תוכן חדש במנועי החיפוש.

הם חשובים מאד, משפרים את קידום האתר ואף בונים אמון ויחסים עסקיים עם עסקים אחרים.

אפשר לראות זאת במספר פרמטרים:

קישור יוצא לחוויית משתמש טובה יותר

קישורים יוצאים מביאים אותנטיות לאתר.

כשמדובר על SEO התוכן מוסיף רפרנס איכותי למקור.

קישור יוצא מסייע לייצר סמכות, ממש כמו שאתם במאמרים מקצועיים מוסיפים רפרנס.

אם כך אפשר להבין איך קישורים יוצאים מחזקים את המאמר עבור גוגל ועבור מנועי חיפוש באופן כללי.

אם למשל תקחו שני עמודים, בשני אתרים שונים.

אותו עמוד עם הקישור היוצא לתוכן המתאים ואותו עמוד ללא, העמוד עם הקישור יספק ביצועים איכותיים יותר.

ההשפעה בפועל על דירוג העמוד תהיה שונה לחלוטין.

קישור יוצא בונה אמון בתוכן

הקוראים מחפשים כיום תוכן שאפשר לסמוך עליו.

ומקורות שאפשר להסתמך עליהם, קישורים יוצאים כחלק מתהליך של קידום אורגני הם בהחלט הקישורים להסתמך עליהם.

הטמיעו קישור יוצא לתוכן על מנת לחזק נקודות ספציפיות ולתמוך בדעות וראיות.

זו פעולה שתגרום לכך שתהיה אמינות גבוהה בתוכן.

כמו כן, הוספה של קישורים יוצאים גם מראה לגולשים ולמנוע החיפוש שעשיתם מחקר מעמיק ואתם מתבססים על מקורות נוספים, ולא רק על דעותיכם.

מערכת היחסים שלכם עם אתרים באמצעות קישורים יוצאים

לבנות את מערכת היחסים שלכם עם אתרים אחרים תוכלו לעשות עם קישור יוצא ברמה גבוהה.

תוכן מעודד מומחים שונים להיות מעורבים ולהשתתף.

הוספה של קישורים יוצאים מציעה למעשה הזדמנות ויכולת להגיע אל בעלי האתר שאליו אתם מקשרים את התוכן.

כך שאתם בעצם מבצעים הפנייה ישירה מהפוסט שלכם, או מהמאמר שלכם אל הקישור היוצא ואל בעל האתר.

קיימות לא מעט מחלוקות בנושא של קישורים יוצאים לצורך חיזוק האתר וקידום של האתר.

אך העובדה היא שככל שהקישורים נמצאים במקומות רלוונטיים, כך הוכח שזוהי דרך איכותית לחזק ולקדם את האתר שלכם.

ישנן כמובן מגוון של שיטות, אבל זה בדיוק הרגע להתחבר אל מקדם אתרים פרילנסר או אל חברה מקצועית שיבצעו אופטימיזציה מקצועית לאתר.

וזאת על מנת להחליט כיצד לבנות את מערך הקישורים.

האם קניית קישורים או הטמעת קישורים או בנייה שלהם, וכיצד.

כל אלו חייבים להתקיים ברמה של התאמה אישית.

אחרת האפקטיביות לא תהיה מקסימלית, והתוצאות לא תהיינה לשביעות רצון שני הצדדים.

קישורים יוצאים – קווים מנחים

לא מעט אתרים עוקבים אחרי קווים מנחים לגבי איך להוסיף ומתי את הקישורים.

תוך כך, הם מביאים למעקב ולצפייה בפעולות של כותבי תוכן אחרים.

גיבוש של תכנית קווים מנחים כאשר אלו ברורים ושקופים לכותבי התוכן מגדיל את האפקטיביות והפונקציונליות.

הקישורים שתוציאו יוסיפו יותר לתוכן ויהיו טובים יותר.

קישור יוצא הוא אלמנט חשוב שבו אתר שמשתתף תורם באופן כללי לתעשיית האינטרנט.

קישור יוצא מוסיף ערך למשתמש. מסייע בקידום האתר שלכם.

פותח ערוצי שיח ותקשורת עם עסקים אחרים, ומפתח מערכת יחסים בריאה עם הגולשים.

יש הרבה מאד אלמנטים שמומלץ לשקול כשאנחנו מדברים על השימוש הראוי בקישור יוצא.

חלק מהם תלוי במקור אליו אנחנו מפנים.

חלק תלוי בתכונות טכנולוגיות ספציפיות. וחלק מהן גם קשורות אל תוכן ממומן בין היתר.

ליווי מקצועי ברמה גבוהה מהרגע הראשון יביא לכם את התוצאות האיכותיות באמת, כמו שאתם ראויים.

על מנת שתוכלו באמת להגיע למיקומים הראשונים בגוגל וליהנות מחשיפה גבוהה ולידים איכותיים.

5/5 - (1 הצבעות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *