כל מי שראה ונחשף אל עולם הקידום כמהה לדעת מהו הסוד הגדול של קידום אתרים לעסקים שגורם לכולם כל כך לרצות להיות במיקומים הראשונים.
גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, ולא סתם לא מעט אנשי מקצוע לא חושפים את הסוד הזה.
מדובר בעולם מלא בטכניקות, חדשנות, ואלגוריתמים שחשוב להבין שכדי לפצח אותם יש הרבה עבודה מאחורי הקלעים עבור הסיטואציה הזאת.
ויש לכך לא מעט סיבות הקשורות לאפקטיביות האתר שלכם.
קידום אתרים לעסקים – כל עסק צריך קידום
כדי שנבין יותר טוב את התהליך של קידום אתרים לעסקים בין אם זהו קידום עסקים קטנים ובינוניים ובין אם זהו קידום לעסקים גדולים חשוב להבין בכלל את התהליך מהבסיס שבו.
התהליך מאשר את היכולת להביא אתר אל מיקומים ראשוניים במנוע החיפוש גוגל.
ומביא את המותג לסיטואציה בה האתר מתחיל לקבל לידים איכותיים שהופכים ללקוחות, ובסופו של דבר לרווחים.
ובנוסף לכך, לחשיפה גבוהה שמשאירה את האתר במיקומים טובים בחיפוש ברשת לטווחי זמן ארוכים מאד.
לרוב, הסטטיסטיקות מציינות שההקלקות המרובות הן בעיקר על שלוש המקומות הראשונים בעמוד הראשון של גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם.
בזמן שהעמוד מציג בדרך כלל עד עשר תוצאות של אתרים רלוונטיים.
מכאן אנחנו בעצם מבינים שזהו תהליך שמאפשר חשיפה גבוהה, וקבלת לידים איכותיים.
כשמדובר על קידום אורגני הסברה בעבר היתה שהתוכן חייב היה להיות פחות איכותי.
אך כיום זה די ברור לכל מי שעוסק בתחום.
כל מומחה קידום אתרים יודע שתוכן חייב להיות איכותי.
בעל ערך לגולשים, מתאים לקריאה בשפה תקינה וברמה גבוהה.
איך קידום אתרים עובד?
תחשבו על גוגל בתור עין אחת גדולה שסורקת כל אתר.
ומנסה תוך כך גם להבין איזה תוכן אותו אתר מזרים אל הרשת.
העין הגדולה של גוגל סורקת את התוכן בתוך האתר ובוחרת מתוכו את הטקסט האיכותי ביותר, על מנת להביא לדירוג למקומות הגבוהים.
מנועי החיפוש אף שומרים עותקים של האתר, כך שהתוצאה מהירה יותר לגולשים שלכם, שהותאמו אישית על ידי אנשי המקצוע.
תכנים איכותיים הם לא רק מילים וטקסטים.
תוכן איכותי הוא תמונות אותנטיות שגוגל אוהב מאד.
אינפוגרפיקות מגוונות, איורים, תרשימי זרימה וגם סרטוני וידאו.
הטמיעו בתוך אלו את התגיות הרלוונטיות וגוגל ידע להתאים את התוכן הזה, טקסטואלי או גרפי, אל הקהל שלכם.
אז מה שאנחנו בעצם יודעים זה שגוגל סורק את האתר, משדך אותו אל קהל היעד המתאים.
אך האחריות שלכם היא בעצם לפלח את סוג קהל היעד ומאחורי הקלעים להגדיר באמצעות חקר מילות המפתח מיהו אותו קהל יעד.
ולאחרי כן גם ליצור את התוכן המתאים למותג, על מנת שאלו ידעו להגיע אליכם.
לא מדובר כאן בתהליך מורכב מדי.
אלא פשוט בשרשרת מקצועית שברגע שהיא מבוצעת על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, היא גם עוברת ועובדת באופן חלק.
ויש לכך השפעה משמעותית על הקידום של האתר שלכם.
זאת זכותכם להיות ראשונים
בגלל שאנחנו נמצאים בעידן כל כך טכנולוגי קידום עסקים קטנים הוא חלק בלתי נפרד חדשנות וטכנולוגיה שכולם רוצים בהם חלק.
אנחנו בתקופה דינמית, הכל מתחדש כאן ועכשיו בכל יום ובכל רגע.
החדשנות הזאת מביאה לכך שיהיה קל יותר להעביר מסרים שיווקיים לצד ויזואליות מותאמת אישית. ולקהל מותאם אישית.
זה הרגע שבו התחום של קידום אתרי וורדפרס נכנס לתמונה ומאפשר לאתר להיות במקומות גבוהים וראשוניים בגוגל.
אך שלא תטעו, מומלץ שלא תנסו זאת לבד בבית אלא תשכרו את המומחים הטובים ביותר.
כשמדובר בגוגל, אין מקום לטעויות והרושם הראשוני שאתם תתנו בהחלט הוא הקובע.
גולשים התעניינו גם ב: מקדם אתרים פרילנסר
2 פרמטרים עיקריים לקידום בגוגל
תנו לתוכן לדבר בשבילכם
שניה לפני שאתם מדברים על מערכות טכניות עבור קידום אתרים לעסקים חשוב להבין שהבסיס לקידום איכותי הוא התוכן.
קידום ברמה גבוהה הוא זה שיש בו מילות מפתח בסיסיות מותאמות ברמה אישית למותג.
תוכן איכותי, מתחיל בחקר מילות מפתח מתאימות שבעצם מביאות אל קהל היעד הפוטנציאלי.
היכולת של אנשי המקצוע ליצור תכנים חדשים באמצעות מאמרים שמוזרמים לאתר או אל הפלטפורמות השונות ולהזרים בדיוק את הקהל המתאים אליכם לאתר, היא מקצועיות ברמה גבוהה.
ומומחיות של שנים שמגיעה עם נסיון והבנה עמוקה של חוקי גוגל.
אם אתם מצליחים אפילו לשכתב תוכן ישן, לשלב ויזואלית גרפיקה מעניינת ולדאוג שהתוכן יהיה בעצם בעל ערך מוסף לגולשים, אתם מרוויחים לא רק חשיפה גבוהה.
אלא גולשים שיהנו מהתוכן שלכם, ישאירו לידים ויהפכו בסופו של דבר ללקוחות ורווחים לכל החיים.
וכאן בדיוק זה הרגע להתחבר אל אנשי המקצוע שידעו איך לגרום לכל הקסם הזה לקרות.
אחוזי נטישה
קידום האתר שלכם מאד מושפע גם מאחוזי הנטישה, וזמן השהייה באתר.
הקידום האורגני נושם ובועט בזכות כל מה ששייך וקשור אל דפי התוכן באתר ועל כן יש לכך השפעה מאד מהותית על הדירוג בגוגל.
כל חברה מקצועית שמבצעת קידום אתרים גדולים יודעת שתוכן איכותי מותאם, צריך להיבדק גם ברמת אחוזי הנטישה באתר.
לראות האם הגולשים נשארים לקרוא, נשארים לצפות ובכלל האם הם פועלים באתר ברמה האקטיבית כפי שמצופה מהם.
חוויית הגלישה באתר מושפעת מכמה וכמה פרמטרים.
ביניהם מהירות האתר, הנגישות, הנראות, המבנה וגם הויזואליות.
לכל אלו היכולות לנווט באתר באופן נוח בלי הסתבכות מיותרת.
והיות והגולשים הם לא סבלניים, אם יש סיבוכים או פיתולים אחוז הנטישה יהיה גבוה מדי.
לא לוותר על איכות ומקצועיות
עכשיו כשאתם כבר יודעים עד כמה קידום אתרים חשוב למותג שלכם, זכרו שעל מקצועיות ואיכות ברמה גבוהה פשוט אסור לכם לוותר.
אנשי מקצוע איכותיים וברמה גבוהה שילוו אתכם מהצעד הראשון, יביאו לתוצאות המקסימליות, ולשביעות רצונכם.
ולחשיפה שתמיד חלמתם עליה.