אז אתם מחפשים מקדם אתרים פרילנסר, אבל שואלים את עצמכם האם זה עדיף על חברה גדולה?
ובכן, התשובה הקצרה היא – כל אחד בהתאם לשיקולים שלו.
כדי לדעת מה הכי מתאים לכם, מקדם פרילנסר או חברת קידום גדולה צריך לשים לב למספר דברים חשובים.
על מנת להבין יותר לעומק, המשיכו לקרוא.
נתחיל מהתחלה – מה זה קידום אתרים?
קצת רקע על התחום כדי להבין את הדברים כמו שצריך.
אז קידום אתרים מתייחס להשפעה על תוצאות החיפוש בגוגל, שהוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם.
כשמדברים על קידום אתרים, הכוונה היא לקידום אורגני או באנגלית SEO (Search Engine Optimization).
- הרחבנו במאמר נפרד על מה זה SEO?, מוזמנים לקרוא.
סוג של קידום נוסף הוא קידום ממומן.
את ההבדלים בין קידום אורגני לממומן ניתן להבין בקלות בתמונה הבאה:
התפקיד של מקדם אתרים מקצועי הוא להשפיע על תוצאות החיפוש ולהגדיל את החשיפה והתנועה האורגנית לאתר שלכם.
מקדם אתרים פרילנסר ידע לבצע מחקר מילות מפתח אפקטיבי, בניית קישורים לאתר ולקדם ביטויים בגוגל.
בסופו של דבר המטרה היא להביא יותר לקוחות לאתר שלכם, בין אם זה לידים, יצירות קשר, מכירות וכו'.
למה לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר – סיבות עיקריות
1. מקדם אתרים פרילנסר יקדיש לכם יותר תשומת לב
בסופו של דבר כשאתם משלמים על שירות כלשהו, אתם רוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.
מה לעשות, כשעובדים עם חברת קידום או סוכנות דיגיטל גדולה אתם בדרך כלל רק עוד מספר עבורם.
אתם עוד לקוח אחד מיני רבים.
לחברה גדולה יש הרבה לקוחות ולרוב לא יהיה להם את הזמן הדרוש כי לקדם את האתר שלכם בצורה טובה ואפקטיבית.
כדאי לזכור, לפרילנסר תהיה זמינות טובה יותר ולרוב יהיה לפרילנסר מספר לקוחות קטן יחסית מחברת דיגיטל גדולה.
לכן, מקדם אתרים פרילנסר מקצועי יוכל להקדיש לכם את מרבית תשומת הלב והזמן הנדרשים על מנת לקדם את האתר שלכם בצורה טובה ויעילה יותר.
2. מקדם אתרים פרילנסר – מחיר בהשוואה לחברה
כשאנחנו מדברים על פרילנסר קידום אתרים, הכוונה היא לרוב לאיש אחד מולו אתם צריכים להתנהל – One Man Show.
באופן טבעי, לפרילנסר יש הרבה פחות הוצאות מאשר לחברה, בין אם היא גדולה או קטנה.
לכן קחו בחשבון שכאשר אתם עובדים עם חברה גדולה או קטנה יש דברים נוספים שישוכללו במחיר אותו אתם משלמים.
אתם כנראה תצטרכו גם לממן הוצאות שקשורות לשכירות של משרדי החברה, משכורות לעובדים, מסים למיניהם ועוד הוצאות עקיפות.
הוצאות החברה יהיו מגולמות במחיר החודשי אותו תצטרכו לשלם, בין אם אתם מודעים לכך או לא.
פרילנסר קידום אורגני יוכל לתת ללקוחותיו מחיר נוח יותר כיוון שאין לו את כל ההוצאות שיש לחברה גדולה.
לרוב, מקדם פרילנסר יעבוד מהבית.
כלקוחות של מקדם אתרים פרילנסר תוכלו להנות גם מרוב תשומת הלב והזמינות שלו וגם לפעמים ממחיר נוח יותר.
- קראו עוד על קידום אורגני במאמר שלנו.
3. משאבים של מקדם אתרים פרילנסר
סעיף זה הוא דווקא לא בהכרח לטובתו של מקדם אתרים פרילנסר.
כשמדברים על משאבים בתחום הדיגיטל אין ספק שחברת קידום עדיפה, אך לא תמיד.
בקידום אתרים או בניית אתרים יש צורך במעצבים, כותבי תוכן, קריאייטיב ועוד.
לרוב, למקדם אורגני פרילנסר לא יהיו את המשאבים הללו.
ניתן גם לקדם אתרים בצורה טובה גם בלי שיהיו לך את כל המחלקות הנ"ל.
מקדם פרילנסר מומחה יידע לנתב את המשאבים שברשותו ולייצר אסטרטגיה נכונה.
קידום אתרים הוא תחום דינאמי ונדרשת יצירתיות כדי להתנהל גם בתוך תקציב דל יחסית.
4. איך למצוא מקדם אתרים תותח
הדרך הנפוצה ביותר – גוגל.
חפשו בגוגל ביטויים כמו "מקדם אתרים פרילנסר", "פרילנסר קידום אתרים", "מקדם אתרים מקצועי", "פרילנסר קידום אורגני" וכדומה.
בתוצאות החיפוש חפשו פרילנסרים עם ביקורות וחוות דעת שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת.
בקשו מהפרילנסר את תכנית העבודה שלו ובצעו השוואת מחירים.
אנחנו היינו ממליצים על שיחת טלפון עם איש המקצוע כדי לראות שהוא יודע על מה הוא מדבר ותוכלו להבין יותר לעומק אם יש לו ניסיון בתחומו.
לאחר שביצעתם השוואת מחירים, בחרו את הפרילנסר שייתן לכם את המקסימום בתקציב שלכם.
עקבו אחרי העבודה והתוצאות באדיקות ובחנו את הצעדים שלכם להמשך.
מה כדאי, חברת קידום או מקדם אתרים מומחה – לסיכום
בחרנו את ההבדלים החשובים ביותר בין חברת קידום אתרים לבין מקדם פרילנסר לקידום אורגני.
אחרי שקראתם את המאמר שלנו תוכלו לקבל החלטה מושכלת יותר.
במאמר לא בכוונתו לפגוע באף חברת קידום אתרים או סוכנות כזו או אחרת.
מאמר זה רק בא להדגיש את החשיבות של מקדם אתרים פרילנסר ואת ההבדלים לעומת חברת קידום גדולה.
התקציב הוא בדרך כלל גורם ההחלטה העיקרי של בעל עסק.
לבעל עסק לא תמיד יהיה תקציב גדול אבל עדיין חשוב לו לקבל תוצאות טובות עם האתר שלו.
במקרה של תקציב לא גבוה במיוחד, מקדם אתרים פרלינסר תותח בהחלט תהיה אופציה מצוינת.