בניית קישורים ובנוסף קניית קישורים חזקים, הנם חלק חשוב בכל תהליך של קידום אורגני.
לרכישת קישורים מאתרים חזקים בשלל קטגוריות, צרו איתנו קשר במייל או בוואטסאפ
למחירון הקישורים שלנו לחצו כאן ⇐
מה זה קניית לינקים ולמה צריך את זה לקידום האתר שלכם?
קניית לינקים הוא רק שלב אחד בכל הקשור בקידום אורגני (SEO) של אתר, אך הוא שלב מאוד חשוב.
מנוע חיפוש כמו גוגל הוא רובוט מאוד מתוחכם, אך בדרכים מסויומות הוא גם די פשוט להבנה.
בכל רחבי האינטרנט קיימים קישורים באתרים שונים המצביעים לכתובות שונות (URL).
אפשר לחשוב על קישור או לינק בתור הצבעה, ככל שיש יותר הצבעות אל אתר מסוים כך גוגל מבין שצריך לתת יותר עדיפות לאתר הזה.
אבל כאן העיניינים מתחילים קצת להסתבך.
חברת קידום אתרים בגוגל יודעת שיש משמעות ללינקים המצביעים אל אתר מסוים, לא מספיק רק הכמות של הקישורים אלא האיכות שלהם משחק תפקיד מאוד חשוב.
כמה עולה בניית קישורים?
המחיר של בניית קישורים או קניית קישורים איכותיים תלוי במספר משתנים:
1. סוג האתר – ישנם כמה סוגים של אתרים, אתרי מכירות, אתרי בלוג / מידע, אתרי שירותים ועוד. לכל סוג אתר יש מטרות שונות וקהל יעד שונה. ברוב המקרים כשמדובר באתרי מכירות המחיר יכול להיות גבוה יותר אך זה משתנה מאתר לאתר. יש אתרים חזקים יותר ויש חזקים פחות. ככל שהאתר חזק יותר כך המחיר יהיה בהתאם.
2. ותק האתר – לכל אתר יש תאריך התחלה, מתי האתר נבנה והתחיל את הפעילות שלו. תיאוריה רווחת בעולם ה SEO והקידום האורגני הוא שככל שאתר ותיק יותר כך הדירוגים שלו יהיו גבוהים יותר, זה נכון חלקית, לדוגמא: יכול להיות אתר X ותיק מאוד אבל לא נעשתה בו שום עבודה אורגנית, זה לא אומר שגוגל יתעדף את אתר X על אתר Y שקצת פחות ותיק ממנו ונעשתה בו הרבה עבודה אורגנית אך ורק בגלל הותק שלו.
3. עוצמת דומיין – עוצמה של דומיין נקבעת עפ"י מספר קריטריונים. לכל אתר עוצמה שונה, ישנם אתרים חזקים יותר וישנם פחות. התיאוריה הנפוצה בעולם קניית קישורים או בניית קישורים היא שככל שהאתר חזק יותר כך העוצמה יכולה לעבור הלאה לאתר אליו הוא מקשר.
4. דומיינים מפנים – כמות הדומיינים המפנים אל אותו אתר משמע, כמות קישורים מאותו דומיין שנבנו לאתר מסוים. בדרך כלל, ככל שיש יותר דומיינים מפנים אל אתר מסוים כך העוצמה שלו תהיה גבוהה יותר, אך זה לא תמיד נכון, התיאוריה הרווחת בעולם ה- SEO היא שהאיכות עדיפה יותר על הכמות.
5. תנועה אורגנית – כמות תנועה אורגנית לאתר ממנו אתם רוצים לקשר אליכם. בדרך כלל, ככל שיש יותר תנועה אורגנית לאתר מסוים זה אומר שגוגל מתעדף אותו על המתחרים וככל שהמיקומים של האתר טובים יותר כך תהיה לו יותר תנועה אורגנית.
למחירי קישורים לקנייה לחצו כאן ⇐
קניית לינקים – איך לבחור קישורים לאתר שלי?
בחירת קישורים יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך אם עושים אותה נכון, תוכלו לחסוך לא מעט זמן.
הרי זה לא מספיק לקנות קישור אחד מכל דומיין ברשימה שלנו, כנראה שזה לא יועיל לכם ואולי אפילו יזיק.
באחד מהעידכונים של גוגל נקבע שרלוונטיות הוא פקטור חשוב מאוד בקידום האורגני בגוגל.
יש לכך כמה סיבות, הסיבה העיקרית מביניהם היא חווית משתמש. איך זה קשור אתם שואלים?
ובכן, תחשבו שאתם גולשים באתר שמדבר על אוכל לכלבים ואז אתם רואים קישור על המילה 'ספה' שמקשרת לויקיפדיה, אין לזה שום קשר לאוכל לכלבים וכולם יודעים מה זה ספה, כאן חווית המשתמש נפגעת.
למרות שאין הוכחות חותכות לכך שקישור המפנה למקור שאין לו קשר לנאמר בעמוד ממנו הוא יצא, זה בהחלט הגיוני.
לכן כדאי לשים לב מאיפה אתם מקשרים ומה היעד של אותו קישור.
לסיכום, כדאי לזכור שהמחיר של קישור מאתר מסוים בעיקר תלוי בבעלי האתר ונתון לשיקולו הבלעדי.
קניית קישור – איך זה עובד?
יש ברשותנו למעלה מ450 אתרים ממנו תוכלו לקבל קישור! אבל איך עושים את זה? אז ככה,
1. בוחרים מטבלת הקישורים למטה את האתר או האתרים המבוקשים מהם אתם רוצים קישור לאתר שלכם.
2. מוודאים שהאתר ממנו אתם רוצים לקשר אליכם, רלוונטי לתחום האתר שלכם.
3. שולחים לנו הודעה לוואטסאפ על מנת שנעשה את הבדיקות הנדרשות.
4. לאחר שהכל מאושר, שולחים אלינו את המאמרים שלכם עם קישור מוטמע. (אנחנו לא מספקים תוכן)
5. תשלום יכול להתבצע באשראי או העברה בנקאית.
*ניתן לקבל הנחה של עד 7% על קנייה של מעל 15 קישורים.
מעוניינים בקניית קישור?
מחירון קישורים
המחיר הוא פר קישור, ניתן לצרף רק עד 2 קישורים במאמר 1.
(*ב-21 האתרים הראשונים המחיר הוא פר קישור 1 במאמר. בשאר האתרים ניתן 2 קישורים במאמר במחיר המצוין בטבלה)